آموزش اندازه‌گیری دمای بدن و ثبت در نرم‌افزار سیناکر

اندازه‌گیری دمای بدن یکی از راه‌های ساده و رایج برای بررسی وضعیت سلامت است. در ادامه نحوه بررسی دمای بدن با تب سنج دیجیتال غیرتماسی آریو و ثبت نتایج آن در اپلیکیشن سیناکر را توضیح می‌دهیم.

نکته مهم: برای اندازه‌گیری دمای بدن لازم است که قبل از اندازه‌گیری، نرم‌افزار را به دستگاه تب‌سنج متصل کنیم. اپلیکیشن را از طریق این لینک دانلود کنید و مراحل ساده زیر را دنبال کنید:

  1. در صفحه خانه اپلیکیشن سیناکر گزینه “افزودن داده جدید” را بزنید و در منو آن آیکون “ثبت دمای بدن جدید”  را انتخاب کنید. صفحه ثبت دمای بدن برای شما باز می‌شود. از بالا سمت چپ تب “بلوتوث” را انتخاب کنید.

2- منتظر بمانید تا نرم‌افزار به صورت خودکار تب‌سنج را شناسایی و به آن متصل شود. پس از اتصال نرم‌افزار به تب‌سنج، نرم‌افزار عبارت در حال اندازه‌گیری دمای بدن را نمایش می‌دهد و آماده اندازه‌گیری دمای بدن است.

3- تب سنج را با کمی فاصله روی پیشانی خود بگیرید تا دمای بدن شما را اندازه‌گیری کند. لرزش تب‌سنج نشانگر پایان اندازه‌گیری است.

4- پس از پایان اندازه‌گیری، دمای بدن شما در اپلیکیشن نمایش داده می‌شود. برای مشخص کردن محل اندازه‌گیری دما، گزینه پیشانی را انتخاب کنید و کلید ذخیره بزنید تا نتیجه اندازه‌گیری شما ذخیره شود.