سیناکِر، ارائه کننده یک راهکار خود مراقبتی هوشمند برای کلیه‌ی اشخاص است که دارای دستگاه های خود مراقبتی و نرم افزار همراه جهت پایش داده های سلامت افراد می‌باشد. قوانین و مقررات استفاده از سیناکِر و دیگر خدمات ارائه شده توسط مجموعه سیناکِر به شرح ذیل می باشد:

سیناکِر: شرکت راهکار هوشمند سینا یک شخصیت حقوقی ثبت شده است که کلیه حقوق مادی و معنوی مرتبط به راهکار سلامت سیناکِر و همچنین وبسایت سیناکِر، متعلق به وی بوده و در این شرایط و مقررات، اختصاراً «سیناکِر» نامیده می شود. سرویس های راهکار سلامت سیناکِر به شرح ذیل است:

  1. امکان جمع آوری، ثبت و پایش هوشمند داده های اندازه گیری شده توسط ابزارهای سیناکِر؛
  2. ارائه ی اعلانات و هشدارهای سلامت به کاربر و نزدیکان او؛
  3. امکان ارتباط با سیناسنتر؛
  4. ارائه محتوای آموزشی مربوط به حوزه سلامت.

راهکار سلامت سیناکِر: به مجموعه ی دستگاه های سنجش فشار خون، سنجش قند خون، ترازو و نرم افزار سیناکِر که به هنگام تحویل دستگاه های مذکور بر روی تلفن هوشمند نصب و راه اندازی می گردد و دیگر خدماتی که توسط سیناکِر ممکن است ارائه گردد، «راهکار سلامت سیناکِر» و یا «راهکار سیناکِر» گفته می شود.

کاربر: شخصی که نسبت به خرید، نصب و استفاده از راهکار سلامت سیناکِر به هر نحو اقدام می نماید، «کاربر» نامیده می گردد. لازم به ذکر است که شخصی که نام کاربری به نام او نیست و شخصا خریدار راهکار سلامت سیناکِر نبوده اما از راهکار سلامت سیناکِر -مجموعاً یا مستقلاً – استفاده می نماید نیز به عنوان کاربر شناخته می شود.

سیناسنتر: به مرکز اطلاع رسانی سیناکِر که شامل مجموعه ای از متخصصین فنی جهت پشتیبانی های فنی از نرم افزارها و همچنین متخصصین حوزه سلامت که آماده اطلاع رسانی و پاسخ به کاربر در خصوص راهکار سلامت سیناکِر می باشند، «سیناسنتر» گفته می شود. در صورت اعلام هشدار نرم افزار سیناکِر به کاربر در خصوص وضع سلامت وی و یا هر سوالی که کاربر در خصوص نحوه ی کار با نرم افزار سیناکِر داشته باشد، سیناسنتر، آماده پاسخگویی و انجام اطلاع رسانی های لازم می باشد. سیناسنتر تنها به بررسی شرایط خطرزا و یا بی خطر سلامت کاربر می پردازد و کاربر را جهت رجوع به پزشک و یا اقدامات خود مراقبتی اولیه رهنمود می نماید بنابراین سیناسنتر به هیچ عنوان مشاوره پزشکی نمی دهد و همچنین تجویز نمی کند و تنها با توجه به اطلاعات مورد تایید پزشکان در نرم افزار سیناکِر، به کاربر اطلاع رسانی های لازم را انجام می دهد. کاربر نمی تواند از سیناسنتر درخواست هرگونه تجویز اعم از دارویی و یا غیر دارویی و یا ارائه مشاوره های پزشکی بنماید و در صورت اصرار کاربر و تجویز و یا ارائه مشاوره ای از سوی سیناسنتر، مسئولیت ورود هرگونه آسیب و یا خسارت احتمالی به کاربر و اشخاص ثالث، برعهده خود کاربر بوده و سیناکِر مسئولیتی نخواهد داشت.

وبسایت سیناکِر: «وبسایت سیناکِر» به آدرس www.sinacare.ir و یا هر آدرس اینترنتی و دامنه ی دیگری است که به صفحه اصلی سیناکِر متصل گردد.

افشا غیر مجاز اطلاعات: افشا اطلاعات هویتی به همراه اطلاعات سلامتی به اشخاصی به جز سیناسنتر، پزشک متخصص کاربر، اقوام نزدیک کاربر در صورت رضایت کاربر و هر شخصی که توسط کاربر درخواست و معرفی گردد و یا مراجع انتظامی و دولتی و یا مراجع قضایی با حکم قضایی، «افشا غیر مجاز اطلاعات» نامیده می شود. بدیهی است که طبق چارچوب این مقررات، افشا و یا استفاده از اطلاعات سلامتی بدون ذکر اطلاعات هویتی و یا بالعکس، افشا مجاز اطلاعات می باشد.

ارسال سریع و مطمئن

تحویل روز در شهر تهران

پشتیبانی 24 ساعته

پاسخگویی پزشکان در اپلیکیشن سیناکر

خدمات پس از فروش

٧ روز ضمانت بازگشت فروشگاه آنلاین سیناکر